Odp: TVout, a DVD ???

Autor: Dooodzio (dooodzio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 20:31:47 MET DST

Sciagnij sobie Powerstripa , nalepiej najnowsza wersje ,
podczas ogladania filmu wlacz Pause , uruchom w Powerstripie opcje Kontrola
TV , zaznacz TV(kilknij na rysuneczek TV) i Monitor i wsio , mozesz dalej
ogladac film i na Monitorze i na TV , tylko Powerstrip umozliwia wlaczenie
TV Out podczas ogladania DVD na Savagu (uzywam WINDVD 2k) .

Pozdrowienia

Użytkownik okapi <les_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:394e387e_at_news.vogel.pl...