Re: Quoted-printable i zapobieganie z³o?liwo?ciom...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 21:19:12 MET DST

"Robert Kois" <kojer_at_botek.pl> wrote in message news:muhsksgcoq7t15009dq4fbkd4gtbat2ovq_at_kojerek...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote:
>
> : > B±d¼ tak mi³y i nie pisz w HTML + UTF, dobrze?
> : A czy ja tak piszê? A poza tym, przeszkadza Ci to czy prosisz w imieniu innych?
>
> Piszesz, g³ównie dyskutuj±c z Bonikiem. Chcesz msgid'y czy sam sobie
> znajdziesz?

Taki post zdarza siê raz na kilka tygodni i wynika z pielêgnowania
przeze mnie zasady, ¿e odpisujê w takim formacie w jakim zakodowano
orygina³. To chyba nie ma i tak znaczenia, bo wiêkszo¶æ wycina
ca³e w±tki w jakich siê Baba Naga pojawia...
A Ci, co Babê Nagê mimo HTML czytaj± nie powinni siê skar¿yæ
na mnie, ¿e piszê tak samo jak on. Czy mam racjê, czy nie?