Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Firma plyt glownych - jak the BEST ?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 20:47:14 MET DST

On Thu, 15 Jun 2000 21:09:31 GMT, "Cooger" <squadaq_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>:)

Ale na nastepny raz dajcie znac na prgks - niestety ostatnio nie mam
za duzo czasu i na peceta zagladam b. rzadko

>różnych czy takich samych ?

I to i to. Przy mieszanych byla kompletna tragedia - 4 rozne DIMM'y
oznaczaly brak mozliwosci stabilnej pracy. Przy 4 identycznych max.
stabilna cz. pracy bylo 120 MHz. Za nic nie chciala zobaczyc
porzadnych markowych Micron'ow - niezaleznie od konfiguracji

>nie rozumiem - wyjaśnij ?

Na plycie jest zworka opisana AFAIR "wymuszenie 100 MHz" - tylko ze
nikt nie raczyl dopisac ze dodatkowo zmienia sie nia dzielnik AGP ...

>tak już niestety z BXem bywa ... nie tylko MSI

Ale z plyt ktore sprawdzalem wypadla najgorzej. P2BF, P3BF, BF6 -
wszystkie byly lepsze. A z celeronem chodzila tak fajnie ... A - i
zeby nie bylo nieporozumien - specjalnie sprawdzilem 4 takie plyty (z
roznych dostaw) zeby wykluczyc problem jednego egzemplarza

Pozdrowienia

Vindex