Re: Mam 800zł. Co

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 15:37:05 MET DST

Kolega wyliczy ze nowy najtanszy komputer to 2700zl (z monitorem). Nizej
nie da sie
zejsc to nie ma juz w sklepach tanszych podzespolow (np. najgorsze
celerony
to juz dwojki (moze nie wszedzie), najmniejsze pamieci to 64MB ... ).

Masz szanse tylko na na rynku uzywanych czesci.
Przyda sie tylko: mysz, klawiatura (dokupic przejsciowki), flop,
karta video jesli masz PCI i nie bedziesz nic robil w grafice 3D,
monitor, dysk na "drugi".
Tom