Re: VGA na RGB lub karta RGB

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 13:52:13 MET DST

> To jest jasne jeżeli masz urządzenie z pięcioma gniazdami BNC, a więc
> wydzielonymi wejściami sygnałów synchro...
> Ja pisałem o sytuacji gdy masz urządzenia RGB (stosowane np. do dziś przy
> wizualizacji w przemyśle), a więc trzy wejścia BNC i np. zielony jest
> modulowany synchro (czy jakoś tak :))) )
> W tej sytuacji posluzenie sie wspomnianym kabelkiem nic nie da! Po
> podlaczeniu sygnalow RGB tym kabelkiem nie uzyskam synchronizacji!!!

1. Odpowiadaj ZA cytatem.
2. Jezeli masz synchronizacje na zielonym(sync on green), to jest to
prawdopodobnie monitor od stacji roboczej. Mam podobny problem z Sonym,
podlaczonym do SGI. szukaj w sieci hasla "Sun Monitor Cable" , "Sync on
green". Za wielka woda mozna kupic gotowe urzadzenia, w Polsce jeszcze nie
spotkalem.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310