Odp: Problem z nagrywarką ! Pomocy! Proszę!

Autor: clowiek (msielski_at_infor.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 14:28:57 MET DST

Witam
Na twoim miejscu sprawdził bym taśmę lub lepiej wziął inną i sprawdził na
niej.
Kiedyś miałem identyczną sytuację ze swoim staruszkiem CD-Romem i pomogła, w
moim przypadku,wymiana taśmy. Również tak jak u Ciebie po podłączeniu
zasilania wszystko było OK, a po podłączeniu taśmy kaput ani komp go nie
widział ani cd-rom nie działał.
pozdrowienia
clowiek

Użytkownik Krzysztof Gosciminski <express_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8il2re$a0i$1_at_sunsite.icm.edu.pl...