Monitor 17" i jestem w kropce

Autor: Gecco (gecco_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 14:09:31 MET DST

Czesc,
No wiec poczytalem sobie wszelakie watki dot. wyboru monitora na tej grupie
i innych, ale dalej nie wiem co wybrac, bo kazdy zachwala swoj wybor a jest
ich tysiace... ;-) Ja jednak sprobuje dokladnie zdefiniowac co bym kcial
;-), czym, mam nadzieje, uproszcze Wam prace.
Od czterech lat mam NEC XV15+ i jestem z niego bardziej niz bardzo
zadowolony. Szukam wiec monitora o podobnej (a nawet lepszej) jakosci
obrazu, tyle ze wiekszego. Moje wymagania:

1. Zbieznosc kolorow w rogach.
2. Obraz ostry na calej powierzchni ekranu.
3. Czarny = Pitch Black (tm) - czyli cholernie czarny.
4. Kolory - to oczywiste, ze czyste.
5. Parametry - odswiezanie powyzej 80hz przy 1024*768 (to chyba dobra rozdz.
dla 17"?)
6. Regulacje - no chyba bylo by dobrze moc wyregulowac jak najwiecej.
7. Serwis - zeby byl w miare sprawny itd itp.

Komputerka uzywam w nastepujacych zastosowaniach:
1. Grafika w Corelu Photopaincie rzadziej w Draw
2. Młuce - oj młuce na matroxie g400
3. Prace typowo biurowe - word, excel etc.

Cena - no gdzies tak do 1900-2000 chcialbym sie zmiescic. (brutto)
Z gory dzieki za pomoc i ewentualnie ceny proponowanych egzemplarzy
(Wroclaw). Jesli macie jakies inne kryteria oceny monitora to takze rad bym
je uslyszec.

Gecco.