Jak podlaczyc gniazdo PS/2

Autor: Jan Chitro (janc_at_ANTYSPAMmega.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 11:10:17 MET DST

Cze! :-)
Juz raz mi pomogliscie, moze i tym razem tez?
Mam plyte glowna PCChips M474 na niej gnizado wygladajace w
ten sposob:
OOOOOOOOO
OOOO OOOO
(9 nozek w jednym rzedzie, w drugim 4, przerwa i znowu 4).
Do tego gniazd podlacza sie "sledzia" z 2xUSB, PS/2 i IR,
niestety nie posiadam orginalnego "sledzia" od tej plyty.
Chce podlaczyc gniazdo PS/2 i tutaj mam pytanie, do ktorych
nozek podlaczyc:
1. Mouse DATA
2. Ground
3. +5VDC
4. Mouse Clock.

Nie chce eksperymentowac w obawie o uszkodzenie plyty lub
myszki PS/2.
Moze Ktos wie?
Za pomoc z gory dziekuje :)

Serdecznie pozdrawiam wszystkich grupowiczow,
jas

P.S. Czy mozna do tego dojsc dokonujac pomiaru napiecia?

--
Jan Chitro
janc_at_mega.pl