Re: Czym sie rozni plyta CD-R Audio od zwyklego CD-R?

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (progrocker_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 23:16:58 MET DST

"Arek Skwarek" <arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl>

> Eeee, to już nie wina płytki, prędzej sprzętu (za mały bufor,
> uruchomienie się programu, screensavera podczas nagrywania itp.)

mądre pomysły Windowsów, aby uruchamiać oszczędzanie energii, gdy dysk
szaleje jak naćpany i inne tego typu niespodzianki.

> nagrywam zawsze na dwukrotnej i nie miałem problemów (nagrywarka i dysk
> SCSI) a są i agenci co nagrywają na czterokrotnej i twierdzą że jest
> spoko.

no bo jest spoko - nagrałem (dysk i nagrywarka EIDE) ostatnio na
poczwórnej predkości
kilka(naście) różnych albumów, w tym koncertowych (DAO) i nie było
żadnych problemów - jesli nie wystąpiły problemy z trakcie wypalania, to
i przy odtwarzaniu ich później nie było. Nośniki różne - Mitsumi (złota -
chyba pierwszy raz widziałem płytkę w takim fajnym kolorze !), Verbatim
(granatowa), Samsung (zielona), BTC (bursztynowa) - nie było żadnych
problemów. Tyle, że BTC to tak czy inaczej syf i nalezy go unikać, bo
niektóre cd-romy mają problem z ich czytaniem (słaba wartstwa
odbijająca).

Grendel