czy są jakieś programy na wywalanie z czata??

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 01:46:43 MET DST

Chatuje często na www.kon.pl i mam pytanie. Dzis jakiś palant z konkurencji
strasznie spamował i chyba on wywalał co chiwle wszystkich ludzi. Gdzy
zacząłem z nim walczyć na słowa i ja wyleciłem mając zablowany dostęp do
czata poprzez IP.Czy istnieje takie programowanie dzieki ktoremu poznam ip
lub jakiekolwiek dane jakiejś osoby co jest tam zalogowana, ewentalnie jakiś
program który umżliwia wywalenie z czata.?