problem z modemem ISDN sportster TA wewn.

Autor: Włod DXV (tworek_at_wrona.com.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 00:12:37 MET DST

Witam grupowiczów!!

Czy ktoś ma doświadczenia z modemem ISDN Sportster TA, gdyż walcze z nim od
jakiegoś czasu i zaczyna brakować mi konceptu.
Otóż po zainstalowaniu ze sterownikami ściągniętymi z internetu ze strony
3com.pl (oryginalne wywaliły mi WINDOWS 98 kompletnie), niestety modem
zachowuje się tak, jakby nie mógł wybrać numeru (lampka na urządzeniu NT1
miga, ale na tym koniec)

      Pozdrawiam
Włodzimierz Tworek