bohsrh.ex

Autor: Adam Bogusz (adamb_at_elesdi.com.pl)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 22:59:25 MET DST

Witam.
Od jakiegoś czasu przy uruchamianiu W98 przed odpaleniem plików autostartu
zgłasza się okienko czym ma otworzyć plik "bohsrh.ex". W przypadku gdy
zmienię jego rozszerzenie na "exe" brakuje mu jakichś plików do odpalenia .
Plik ten znajduje się w katalogu \WINDOWS\SYSTEM. Dodam jeszcze, że ostatnio
nic nie instalowałem ani nie wyrzucałem. Jakieś sugestie jak to usunąć?
Z góry dzięki, pozdrawiam