Re: Odp: Firma plyt glownych - jak the BEST ?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 11:25:53 MET DST

Hi,

chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl (Wojciech Giersz) wrote in
<Pine.LNX.3.96.1000613122339.20189A-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl
>:

>Za to ja sie troche nie zgodze ;) Imho Abit jak zwykle cos
>poeksperymentowal i wpakowal jako pierwszy (chyba) UDMA/66 do plyty na
>BX, co w sumie o ile pamietam, jest dosc typowe dla tej firmy. A ze
>akurat im slabo to wyszlo -- zdarza sie, pierwsze plyty z SoftMenu tez
>nie byly idealne ( np. pierwsze revisiony AX5 -- cud, ze mnie szlag nie
>trafil) :)

Nie wiem, czy eksperymentowanie na gotowych produktach jest czymś dobrym.
W końcu Asus też bardziej nie odstaje co do innowacyjności rozwiązań, a
z jego płytami nie ma aż takich problemów. Zgodzę się -- Asus wypuszcza
te same funkcje często o wiele później lub dopiero na kolejnym REV płyty
-- ale zazwyczaj nie ma z nimi najmniejszych problemów.

>No wlasnie -- znakomita plyta, bez jakichs dziwacznych wynalazkow (bo
>SM3 i regulacja napiecia na czy tylko sie da to juz normalne ;) ).
>Chociaz jest mozliwosc wyboru :)

Ja byłem z BF6 rzeczywiście całkiem zadowolony -- bez problemów złożyłem
na niej komputer, nie musiałem użerać się z UDMA/66, po prostu użyłem
UDMA/33, a polecony przeze mnie do tej maszyny dysk Quantum LCT i tak
zadziwił użytkownika wydajnością. Komputer chodzi stabilnie mimo lekkiego
podkręcenia (Celeron 400 -> 500). Jedyne co się sypie, to Windows, ale z
winy użytkownika a nie komputera i jak na razie wszystko da się naprawiać
bez reinstalacji.

>:). Pozwole sobie na grzebanie w historii -- jak sie skonczyla bodajze
>zeszloroczna Twoja dyskusja z Vindexem?

Wiesz co, ja już też nie pamiętam :)

>Bo przestalem sledzic watek tak
>gdzies po 100 postach ;)

Ee, z Vindexem fajnie się rozmawia :) Przynajmniej jeżeli jeszcze trzyma
poziom merytoryczny i nie wychodzi z niego nienawiść do AMD :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |