System "skacze" (win98)

Autor: Pol Leffort (pol307_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 09:53:20 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów,

Chciałbym prosić o radę. Ze zgrozą dziś zauważyłem, że wrócił stary
problem, który mi się przydarzył kilka reinstalacji temu. A było to tak...
Nadeszła pora "przespacerować" pieska więc nie chcąc wyłączać kompa
przełączyłem go w stan oczekiwania, po chwili patrzę a on sam mi się włącza
do stanu gotowości. Pal licho, że się włącza! Chodzi o to, że nie działa już
poprawnie tylko zaczyna "skakać". Co ja rozumiem pod tym słowem? Otóż
objawia się to w ten sposób, że kursor myszy zatrzymuje mi się co chwila na
kilka sekund tak jakby się "przyklejał" do ekranu, odtwarzanie pliku na
Winampie też odbywa się skokowo, z kilkusekundowymi zatrzymaniami no i
pewnie wszystko inne jest upośledzone. Jednym słowem nie da się pracować w
takiej sytuacji. Pełne zrestartowanie systemu likwiduje ten problem. Szybkie
urchomienie tzn. Shift+"Uruchom ponownie" nie likwiduje tego problemu. Co to
może być u licha? Czy to system szwankuje, który zresztą nie tak dawno
reinstalowałem, czy może chodzi tu płyte główną, a może pamięci albo... sam
już nie wiem co. Jestem zbyt zielony by samemu rozgryźć ten problem. Byłbym
ogromnie wdzięczny za pomoc, albo przynajmniej jakieś sugestie. Pozdrawiam
was. Cześć.

--
Pol Leffort
pol307_at_polbox.com