Re: cudowny wynalazek: VIA

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 01:58:30 MET DST

Jednostka dzierzecki_at_poczta.onet.pl (Wiktor Dzierzecki - YanosiC) nastukała
w <kqG25.22008$DC.517442_at_news.tpnet.pl>:

>niech będzie na wieki przeklęty dzień w którym pomyślałem o kupnie płyty
>na VIA dla swojego klienta!
>całe życie na intelu, czas sprawdzić co ta VIA potrafi, w końcu zdania
>są podzielone, niektórzy ludzie na pl.comp.pecet bardzo chwalą....
>kupię klientowi Shuttle fcpga - bardzo obiecująca płytka na 1 rzut
>oka.... FSB150, Coppermine, UDMA66,
>no i zaczeło się...

Bo jak się startuje z Shuttle... Akurat na Vii to ja nawet nie wchodzę, jak
coś się nie nazywa Asus... A poza tym, trzeba jej dobre pamiątki zafundować
bo nie lubi słabych... A swoją drogą dobrze postawić Vię, to trzeba umieć i
mieć mnóstwo cierpliwości...

BTW. Czy jakiś jeleń nie zaryzykowałby złożenia kompa na Solano2, zaraz po
wejściu płyt na rynek? Robocizna za friko :-)

--
            Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Joanna chodziła w czarnej sukni po ojcu'