Re: Drukarka HP DJ 1100C w sieci Novelowej - problem

Autor: Michal Rolka (mrc_at_fidonet.org.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 20:47:50 MET DST

W sobotę 17.06.00 o 14:49, Tomasz Kurzacz napisał:

 TK> Czy ktos wie, jak zainstalowac (albo ma odpowiednie sterowniki)
 TK> drukarke HP DJ 1100C w sieci z serwerem Novelowym? Problem w tym, ze
 TK> do niej dolozone jest oprogramowanie pieknie istalujace sie w Windzie,
 TK> ale brakuje pliku opisu w formie *.inf i nasz administrator nie
 TK> potrafi jej uruchomic w takiej sieci (podkreslam - z serwerem na
 TK> Novellu).

Mam taką w pracy, trochę mi krwi napsuła. Nie udało mi się zainstalować jej
sterowników na serwerze (tzn. niby się udało, ale po instalacji na stacji WinNT
i próbie drukowania na niej przestawało się drukować cokolwiek) dałem spokój i -
jeśli ktoś potrzebuje sterowników - instaluję mu je na komputerze lokalnie,
najpierw na LPT1, później zmieniam port na sieciowy.

--
Michał Rolka     FidoNet: 2:484/26    http://www.igo.katowice.pl/~rolka/
 ... Zobaczyć rachunek i umrzeć...