dlaczego stacja ciqgle szuka?

Autor: 9Willows (ninewillows_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 18:16:52 MET DST

od kilku dni moja stacja dyskow (zwykly 3,5) dziwnie sie zachowuje
kiedy otwieram nowe okno folderu (uzywam win98) stacja zaczyna krecic
jakby szukala dyskietki, sprawdzilem czy w nie ma w golderze skrotow do
dyskietki, ale to nie to, pakiet findfast z office tez nie indeksuje
plikow z a:\.
przejrzalem tez rejestr pod kqtem uruchamiania czegos ze stacji ale nic
takiego tam nie widze - z drugiej strony nie znam dobrze rejestru i moge
cos przegapiac.

sorki za nieco lamerskie pytanie, ale nie mam pojecia co moze to
powodowac a dzwiek nie jest mily i prawde powiedziawszy nieco mnie
wkurza

jesli mozna prosze o odpowiedz na priva

9 willows