Odp: DivX - dlaczego tak zarywa?

Autor: Jarek Gancarz (jaro_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 18:02:03 MET DST

Użytkownik Piotroosh <piotroosh_at_removeitt.home.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> AMD K6-2-500, 128 Mb RAM, Diamond Stealth III+ stery producenta(nie
> windowsa)
> Windows 2000
> I jedyne co moge wyciagnac to 10 fps..

Heh,
A ja mam AMD k6-2-400 96 MB RAM i S3 Savage3D niefirmowa + stery fachmana
i wyciagam 25 fps na filmach 640x480 (W98SE), czyli plynnie
Co do szarpania obrazem:
mam kodek video dixX 3.1 alpha i razem z nim instaluje sie
kodek audio MPEG Layer3 fraunhoffer, przy wlaczniu filmow
ma takie ustawienia:
Freqency : Full; StereoMode: Stereo
wyciagam wtedy 12 fps i mam ogromny jitter
jezeli pozamieniam mu na F:Quater i SM:DownMix
to zaczyna brykac na 25

mam tez film o rozdzielczosci 640x304 i z full ustawieniami 25 fps
Moja rada: pozamieniaj te wartosci (nieco pogarsza sie dzwiek)
lub ogladaj mniejsze filmy ;)
zmienia sie to zatrzymujac film File->Properties->Advanced->MPEG...
->properties->Quality
uff....
pozdro,
jarek

BTW. z jaka predkoscia w takim filmie zapisane sa klatki?
mam progsa do polskich napisow i proboje przetlomaczyc czas na klatki
bo on tak synchronizuje ale przy 25 troche mi sie rozjezdza
Wydawalo mi sie ze maja wlasnie 25, skad sie bierze 30?