Re: Web Camera USB

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 15:57:32 MET DST

Filip Ozimek <filip_at_zamoyski.edu.pl> w artykule news:8ie2se$rt0$1_at_news.pse.pl pisze...

> A to przepraszam. Podświadomość dziwnie dawała mi do zrozumienia, że nic
> się nie zmieniło.

Gdyby nic się nie zmieniło to skąd zmiana z II na 3? :-)

> Hm, w poniedziałek/wtorek powinienem zajżeć do serwera, i jak znajdę
> pudeło, to dam znać.

Ok, czekam.

> Hm, IMHO w tej kategorii nie znajdziesz nieczego lepszego. Wiele
> kamert tego typu opartych jest o układ CPIA (znany z WebCam II); ew. mógłbyś
> coś poszukać z wyjściem video, ale jak już w coś inwestować, to lepszego.

No właśnie. Nie chcę niczego "lepszego" w sensie np. takiego wejśca video.
To podwaja cenę takiej kamery... a ja zamierzam kiedyś kupić kartę TV
to będę miał takie wejście w innym miejscu :-) Chodzi mi o znalezienie
wśród kamer tańszych tej najlepszej, najczulszej...
Na razie nikt poza Tobą nie odezwał się - czy kamery nie są popularne w PL?

> BTW: Może Cię to zainteresuje :), ale WebCam II i 3 działają ładnie pod
> Linuksem. Widziane są jako diwajsy video4linux i można łądnie oglądać obraz
> z kamery przy pomocy np. xawtv.

Na razie, z okazji zmiany komputera znikła mi partycja z linuxem w domciu.
Ale może kiedyś, gdy naładuję ponownie baterie cierpliwości, zainstaluję
go sobie znowu...