WIELKA PROSBA !!!

Autor: HackemoN (hackemon_at_mindspring.com)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 15:59:59 MET DST

CZe,

Wiem ze to NTG ale mam niestesty noz na gardle :)).

Otoz potrzebuje Win98SE PL (POLSKIE), bo wysylam
kompcia rodzince do Polski i niestety oni musza miec
po Polsku.

No a tutaj nie mam szans zdobycia polskiej windozy.

Jesli by ktos byl tak zyczliwy i wrzucil mi
sama instalke (100MB) na jakis szybki FTP na jeden
dzien to sobie szybciutko sciagne i bede NIEZMIERNIE
zobowiazany. (aha nie zapomnijcie seriala :)).

Z gory dzieki za pomoc,

--
HackemoN (or equivalent)
* * *