Re: Odp: Jaki monitor 17". Prosze o pomoc

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 01:54:30 MET DST

"Leszek Bogdański" wrote:

> Czy ktos z grupowiczow mial mozliwosc porownania Samsunga 900IFT z IIyama
> 450 (19cali)? Prosilbym o opinie ktory lepszy, i ktory wydaje sie bardziej
> plaski. Sam widzialem tylko Samsunga i byl dla mnie przynajmniej bardzo
> plaski (bardziej niz np. Flatron 17cali). Czy gdzies w Warszawie (lub w
> Lodzi- ale watpie) mozna obejrzec i wybrac z kilku egzemplarzy IIyame?
> Pozdrawiam Leszek

Szczerze mowiac po ostatnich "bojach" z FD Trinitronami mam ich dosyc
... a teraz mam przed nosem CTX Vl710ST (kineskop 0.26 mm High Contrast
Hitachi, Short Tube) i jestem bardzo mile zaskoczony jakoscia obrazu -
np. CTX PR711F przy nim naprawde odpada...

Diamond Viper V330 + w/w monitorek = bezproblemowa praca w
1280x1024x85Hz

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl