Re: Modem nie odbiera polaczen telefonicznych

Autor: YmaX (elwis2000_at_go2.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 00:31:47 MET DST

Sprawdziłem wszystkie wysłane na listę INIT STRINGi, no ale niestety.
Niezależnie od nich mój Phantom dalej ignoruje wszelkie przychodzące
połączenia telefoniczne... Ale to jeszcze nie jest taki wielki problem.
Najciekawsze jest to, ze ten sam modem u mojego kolegi na innym /gorszym/
sprzęcie działa idealnie ??? A już zupełnym zaskoczeniem dla mnie było to,
ze mój kolega w swoim Windows 98 nie stosuje żadnych INIT STRINGów!!!
Co wy na to...

Kolekcjoner
elwis2000_at_go2.pl