Re: pecet a zuzycie pradu

Autor: --- ! Nuta ! --- (nuta_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 17:55:51 MET DST

Izydor wrote:
> Było o serwerze - po co na nim monitor? W dodatku 17" (jak napisano
> wcześniej)? Serwer się zostawia w piwnicy i idzie na górę pracować na
> stacji roboczej.

Chyba nie umiesz czytac kolego! W zestawie z wymienionym wczesniej
serwerem byl podany jak wol monitor 15".

> 80W*24h*30=57kWh
> Nie sądzę, żeby komputer pobierał więcej niż drugie tyle.

Ty nie sadzisz a ja sprawdzilem empirycznie i pisze o konkretnym
wymienionym wczesniej zestawie, wiec nie dyskutuj tu za duzo i nie
teoretyzuj bo nie o to szlo. Dasz swoj wlasny konkretny przyklad zestawu
i wtedy pisz - bedzie OK. Serwer zacytowany wyzej w watku pobieral jak
juz napisalem 250-350kWh co daje srednio 79,42 zl brutto/mc a puter
domowy 34,45 zl brutto/mc. Oczywiscie w wypadku putra domowego bedzie to
jeszcze mniej bo nie chodzi on u mnie 24h.

--
Pozdrawiam - Nuta
Orygin: Im bardziej Prosiaczek zaglądał do środka tym bardziej Puchatka