Intellimouse 2.0 a win98

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 02:51:25 MET DST

Yo!
Jakiś czas temu upgrajdowałem kompa z win95 osr2 na win98pl /stary/.
Zauważyłem, że kółko i 3 klawisz myszy działa bez instalacji driverów
Intellimouse i się przedwcześnie ucieszyłem.
Bowiem dużo gier /Blood2, Rainbow Six/ nie widzi 3 klawisza i kółka.
Próbowałem więc instalacji softu Intellimouse 2.0 od myszy.
W trakcie instalki był komunikat że wykryto nowszy system operacyjny /win98/
i może to powodować błędy niekompatybilności /w istocie/. tuż po instalacji
driverów w pamięci znajduje się plik MSWHEEL.EXE który uaktywnia kółko i 3
klawisz w powyższych grach. Niestety gdy tylko użyję kółka w windzie tzn. w
exploratorze to winda wywala mswheel.exe z pamięci i sytuacja jest taka, że
kółko i 3 klawisz działają w systemie i w połowie aplikacji /w tym w
niektórych grach/ lecz w tych na których mi zależy /gry 3d, gry inne/ z
reguły nie. Muszę więc za każdym razem jak chcę grać np. w blood2 uruchamiać
mswheel.exe i dopiero potem odpalać gierkę.
Czy jest jakieś zgrabne wyjście z tej sytuacji? /mysz działa jako szeregowa,
mam wolny port ps2 mouse, winda instaluje ją jako "microsoft serial mouse
with wheel"
Nie mam zamiaru przyzwyczajać się do czegoś tak idiotycznego! I jak tu nie
wk@#$$ć się na billa g.
Błagam pomóżcie,
Kosiarz
koszni_at_poczta.onet.pl /mile widziane na priva/

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl