Pasta siliconowa czy gumka na radiatorze.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 23:00:14 MET DST

Mam dylemat. Moj stary cooler niestety padl i kupilem sobie nowy (taki
zwykly) ale od razu poprosilem kumpla zeby mi z niemiec przywiozl
lepszy - lozyskowany (u nas w Bydgoszczy nie ma nigdzie lozyskowanych,
w kazdym razie moj kumpel szukal i dopiero po znajomosci mu od boxa
dali). Jak dostalem tego coolerka to zauwazylem, ze jest na nim taki
kawalek gumy, ktory pod wplywem temperatury sie topi i dzieki temu
jest lepsze przewodzenie ciepla pomiedzy prockiem a radiatorem.
Swierdzilem, ze narazie go nie zakladam bo mialem zamiar zmienic
procka (z 366_at_550 na 533A albo 566 na 100MHz min). Teraz mam 533A_at_824
i mam tego zwyklego coolera zalozonego oczywiscie z pasta siliconowa
(do tej pory zawsze stosowalem tylko paste). Nie wiem teraz czy
zmienic coolera bo na tej gumce nie wiem czy moge polegac. Moze ktos
sie wypowie co jest lepsze pasta czy gumka.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl