Odp: Odp: Upgrade BIOS'u

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 20:58:06 MET DST

Użytkownik Krzysztof Dmytrów <krzywarp_at_yoyo.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:394A2D43.E4CF2616_at_yoyo.pl...

> Dzięki, chciałem się tylko upewnić, te dwie otrzymane odpowiedzi
zadowalajš
> mnie w zupełności. Oczywiście, nie nudzę się, zawsze znajdzie się do
roboty
> coś znacznie przyjemniejszego od instalacji Windy.
> Jeszcze raz dzięki
> Krzysiek
Jeżeli w biosie są jakieś nowe opcje ważne dla windy to powinna ona sama je
znaleźć i zainstalować odp. kierowniki [Ustawa o języku polskim] przy
pierwszym uruchomieniu po zmianie biosa.
Piotrek