Uszkodzony plik rejestru

Autor: Robert Mońka (moniek_at_eliko.com.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 18:36:37 MET DST

Jest sobie komputer :
płyta Abit BE6 II - najnowsze sterowniki i biosy
procesor Pentium III Coopermine (nie wiem czy tak się to pisze)
pamięć 64Mb DIMM 133 MHz
Dysk twardy Seagate Baracuda 15Gb
Karta graf. PixelView Riva TNT 2 FULL 32Mb
Karta muzyczna SB Live 1024 ,

na tym zainstalowany jest Win 98. No i pojawia się problem.

Co jakiś czas, średnio co 7-8 uruchomień pojawia się komunikat, że plik
rejestru został uszkodzony i komputer odtwarza poprzednie ustawienia.

Zanim ręcznie nie wykonałem kopii rejestru (scanregw) to po takiej operacji
system wyglądał jak nowo zainstalowany, żadnych sterowników, żadnych
zainstalowanych programów. (Choooolernie irytujące).
Jeśli po każdym zainstalowaniu nowego programu zrobię kopię rejestru to nie
jest tak źle.

No ale przecież gdzieś musi leżeć przyczyna.

Ach dodam jeszcze, że nie jest to raczej wina pamięci RAM bo próbowałem
różne kości.

Jeśli ktoś miałby jakiś pomysł co z tym zrobić to proszę o kontakt.
Z góry serdecznie dziękuję.

Robert Mońka
moniek_at_eliko.com.pl