Re: Web Camera USB

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 14:30:25 MET DST

Filip Ozimek <filip_at_zamoyski.edu.pl> w artykule news:8icr5i$mk9$2_at_news.pse.pl pisze...

> Mam WebCam II (http://www.zamoyski.edu.pl/kamera/), ktora ma takie
> same parametry obrazu jak WebCam II, czyli 352x288 AFAIR. A owe 648x480 to
> chyba software'owo jest rozciagane.

Ciężko sobie wyobrazić aby WebCamII NIE miało takich samych parametrów
jak WebCamII :-) Ja piszę o WebCam3! A rozdzielczość jej elementu CCD
to 640x480 i jest to rozdzielczość elementu CCD, nie żadne rozciąganie.

A co do stronki www, to pomijając fakt, że link nie działa na samo
kliknięcie bo zlepiłeś go z nawiasem ) to nawet gdy usuną nawias
dostaję stronkę www z czerwonym krzyżykiem zamiast widoku z kamery...
Coś się Wam ta kamerka zepsuła?