nagrywarka CD-Writer HP 7570 - PROBLEM!!!

Autor: Filip Pankau (Filip.Pankau_at_domdata.depfa-it.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 12:25:25 MET DST

Witam!

Coś niedobrego się dzieje z moją nagrywarką Hewlett Packard CD-Writer+ 7570.
Skopałem ostatnio 5 płytek próbując nagrać kilka dużych plików .RAR.
Wszystko z pozoru nagrało się dobrze, ale pliki mają pozmieniane kilka
pojedyńczych bajtów,
niesąsiadujących ze sobą, przez co archiwum nie można z płyty rozpakować.
można je
skopiować - nie ma problemu. ale jest CRC error. jak się bliżej przyjrzeć
tym plikom, to się
okazuje że te zmienione bajty różnią się tylko 1 bitem (między prawidłowym
oryginałem a
spsutym zapisanym na płycie).

Nie wiem w czym jest problem. Nie wiem też od kiedy to się dzieje. Ostatnio
zmieniłem płytę główną
Płyta pod P133 -> MSI BX Master
procek P133 -> Celeron 566
pamieci: DIMM 64 i 32 PC-100

na starym sprzecie problem nie wystepowal.
sprawdzilem tez wczoraj na starym kompie kumpla, i problem NIE wystapil.
więc może to nie jest wlasciwie problem nagrywajki, a czegos innego w
kompie?

nie powinien byc to tez problem z dyskiem - probowalem nagrywac z dwoch
dyskow: z Samsunga podpietego
do kontrolera UDMA/66 Promise (na plycie) i z Seagate 4.3 UDMA/33 podpietego
do portu chipsetu plyty (BX).

moze chodzi o to, ze mam za duzo urzadzen w kompie i zasilanie nie wystarcza
(2 dyski, DVD, CDRW).
mam zasilacz ATX (250W).
procesor nie byl podkrecony przy nagrywaniu.

MOŻE KTOŚ MA JAKIEŚ POMYSŁY i POWIE MI CO JEST ŹLE !?!?!?

pozdrawiam,
Filip Pankau