Re: Nagrywarki - licznik nagranych plytek

Autor: Hotest (daniel_at_systemx.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 12:09:24 MET DST

Użytkownik "Bartosz Krzywicki" <grubson_at_polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:8ib207$r5m$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Czy nagrywarki rejestruja w swojej wewnetrznej pamieci ilosc wypalonych
> plytek? Gosciu w serwisie mi powiedzial, ze tak, ale nie powiedzial jak
sie
> do tego dobrac. Mam Yamahe 4416S. Czy ktos wie jak odczytac taki licznik
(o
> ile jest) ?
> Pozdrawiam
> GruBsoN

Szczerze mowiac ktos takie bzdury opowiadal, ale zastanowmy sie czy to jest
mozliwe...i w jakim celu moglo by to sluzyc...przeciez nagrywarka nie ma
limitu wypadlonych plytek tk jak samochod ilosc wyjechanych km do gwarancji.
poza tym skad nagrywarka by wiedziala czy nagrywasz cala plytke czy
dogrywasz 10 MB sesje ?? jak by to miala liczyc ?? za plytke czy za 1/65 ??
zatsanow sie...

Hotest