Re: 16MB czy 32MB dla grafiki

Autor: Benji (benji_at_arkaos.net)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 11:44:22 MET DST


"Marcin Folek" <kelof_at_home.com> wrote in message
news:gxi25.11941$dy.251981_at_news1.rdc1.on.wave.home.com...
> In article <BS225.14068$DC.340080_at_news.tpnet.pl>, "PawelG"
> <pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl> wrote:
> > Im wiecej tym lepiej nie pytaj dlaczego - za dlugo tlumaczyc .
> Tylko po co jakiemus szaraczkowi co ani sie nie zajmuje profesjonalnie
grafika,
> a gra w gry 3d od swieta potrzebna 32 megowa karta.. chyba tylko by
znajomym
> poszpanowac...

Obawiam sie ze jesli chodzi o dzisiejsze karty 3d to bardziej sa one
potrzebne tym co graja niz profesjonalnym grafikom. Jak nie wiesz o czym
mowie to odpal sobie na przyklad Q3 najpierw na G200 8mb a potem na
GeForce'u 32mb. Jak to jest szpanowanie to ja wymiekam. Z drugiej strony w
takim LightWave'ie 3d i wsparciu ogl nie widac golym okiem az takiej
wielkiej roznicy, choc oczywiscie roznica jest.

benji



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:14:36 MET DST