Odp: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 10:00:19 MET DST

jaki¶ czas temu ł±czyłem klientowi PII266 z DX4-100 sieci± na BNC. Wszystko
było OK (działały Subiekty i Rachmistrze) więc i u Ciebie działać powinno -
a no wła¶nie powinno...

Nigdy nie byli¶my zwolennikami podł±czenia dwóch kart skrętk± z przeplotem
(brr!!)

Rozumiem iz próbowałe¶ huba, innych kart, BNC ...

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisał:3949292E.A40969_at_PolBox.com...