Odp: Problem z karta TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 08:16:49 MET DST

Użytkownik Marus <marus2_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:la125.13343$DC.326478_at_news.tpnet.pl...
> Kotles ma Celerona 366 na plycie V/A UA-6100. Wszystko w miare chodzilo
> dopuki
> nie kupil AverMedia TVCapture98. Po wsadzeniu tego ustrojstwa Winda98 za
> cholere nie chce sie uruchomic. Przeinstalowanie Windy, wyjmowanie
> wszystkich kart i zablokowanie Sounda nic nie dało.
> Wie ktos z Was moze o co tu chodzi ?

No też mam Capturka i tez mi sie zdarzalo ze winda mi sie nie podnosila
problem tkwił w IRQ ( co za dużo to nie zdrowo ) proponuje w BIOSie w PCI
CONFIGURATION ustawić nie na AUTO ale MANUAL --- może pomoże

a tak dla porządku :
w autoexec.bat wywalić wszystkie stery karty muzycznej i CD-ROMU
w config.sys to samo wywalić te śmieci i dobrze dla pawności dopisać na
początku DEVICE=C:\WINDOWS\himem.sys ( bo niby winda sama sobie defaultowo
laduje ale zdazylo mi sie ze zapomniala )

na jak to nie pomoze to jeszcze w Menadzeze użądzeń posprawdzać konflikty i
inne

a i jeszcze nie napisaleć jaka karta muz PCI czy ISA i czy przy
przekladaniu flaków (kart) zmieniales gniazda ???
a najlepiej to sprawdzić czy pamięć sie nie polużniła lub procek czy nie
wystaje (szczególnie na Slot1 bez podpurek lubią sie wyginać)