Problem - CD 50x i płyty Procomp

Autor: Marcin M. (maxlta_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 22:46:59 MET DST

Witam
Zajmuję się między innymi montażem sprzętu i mam problem z niektórymi
kompami. Maszyna, która ma na pokładzie i810 i CD 50x (Actima) często lubi
zapominać, że ma coś czytać, kręci płytą jak głupia, a program instalacyjny
stoi. Wydaje mi się, że w BIOS-ie jest wszystko OK, ale ogólnie do dupy.
Klienci mi suszą łeb, a ja nie wiem co z tym się dzieje. Podobna sytuacja
dzieje się z VIA133 Procomp i CD 50x. Co robię źle?

Dzięki za dobre rady !
Marcin M.