Re: Na co zmienic I820???

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 22:28:49 MET DST

Jednostka high_at_polbox.com (Hightower) nastukała w
<3947df1f_at_news.astercity.net>:

>Witam!
>Jestem posiadaczem plyty na chipsecie Intel 820 (Asus P3C2000), plyta
>dosc dobra ale ze wzgledu na slynny blad MTH mozna ja zwrocic/wymienic
>na cos innego. Co polecacie? Czy cos na starym dobrym BX-ie? Czy cos na
>VIA Apollo Pro 133a (np. Asus P3V4X)? Czy zaczekac na nadchodzace plyty
>oparte o I 815 Solano/Solano2 lub VIA z obsluga pamieci 266 MHZ????
>Dodam ze nie interesuja mnie gry. Zastosowania: grafika i internet...

Czyli tak jak ja :-) Generalnie jednak Asus P3B-F. Solano, nawet 2-gi nie
jest jednak w sumie żadną alternatywą... Poza tym testy jak do tej pory
przeprowadzane były w laboratoriach, a nikt nie wie jak to się będzie
zachowywać "w bojach". No i te 512MB RAM :-( Szczególnie, gdy jakaś firma
wyposaży płytę w tylko 2 podstawki...

--
        Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Wacek wszedl na lod i zaczal pekac'