Odp: Lodowka - Hacker

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 22:25:02 MET DST

Użytkownik Jakub Godoniuk <godoniuk_at_ernie.icslab.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8iadpv$hst$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...

> Mam dla was ciekawostke. :)
> Mam w mieszkaniu lodowke (Polar lat 15), ktora powoduje masakralne
przebicia
> w sieci elektrycznej. Podczas wlaczania i wylaczania lodowki odczuwaja to
oba
> komputery (moj i kolegi). U mnie slychac wtedy stuki w glosnikach, u
kumpla
[cut]
Może lodówka jest zawirusowana proponuję ją przeskanować, najlepiej Norton
AntyVir, tylko jak wsadzi ją do kwarantanny to nici z kolacyjki....
Piotrek