Problem z instalacja Win2k

Autor: Xion (xion1_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 22:09:30 MET DST

No wlasnie. Byc moze jest to dosc blahy problem, ale ja nie mam pojecia co
zrobic.
Mam HDD Seagate 4,3 GB. Windows 98 SE fika bez problemu. Na HDD jedna
partycja FAT 32. Probuje zainstalowac Win2000 Pro PL. Bootuje kompa z dysku
instalacyjnego i wszystko jest w porzadku do momentu, kiedy system probuje
zalozyc katalog WINNT. Wyskakuje komunikat, ze nie mozna zalozyc katalogu,
poniewaz
dysk twardy jest uszkodzony.
Nastepnie bootuje kompa z instalki WIN 98 i uruchamiam program fdisk.
Sprawdzam zainstalowane partycje i oto zamiast pokazywac system plikow FAT
32 program pokazuje UNKOWN. Jeszcze raz bootuje komputer z instalki Win2000.
Oczywiscie wszystko jest w porzadku do momentu kiedy trzeba sformatowac HDD,
poniewaz system pokazuje, ze dysk C jest niesformatowany lub uszkodzony.
Probuje go wiec sformatowac FAT i jakos idzie. Kiedy dochodzi do 100%
pokazuje sie komunikat, ze nie mozna sformatowac dysku twardego poniewaz
jest uszkodzony. To samo jest z NTFS. Co ciekawe Win 98 formatuje dysk bez
najmniejszego problemu i wszystko jest OK. Prosze pomozcie!