Re: Quoted-printable i zapobieganie złośliwościom...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 19:34:17 MET DST

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <qrczak_at_knm.org.pl> w artykule news:slrn8ki206.46a.qrczak_at_qrnik.knm.org.pl pisze...

> A Ty nie możesz zupgradować swojego czytnika do jakiegoś lepszego?

Właśnie w tym rzecz, że Wojtek jest jeden a takich jak ja,
użytkowników Outlook Expressa jest setki tysięcy, jeśli nie miliony.
Przyjęło się, że to raczej ten co beka przy stole dostosowuje się
do większości, której się to nie podoba tak samo jak gdy jednemu
się nie podoba bekanie a większość beka to trudno oczekiwać aby
wszyscy przestali bekać dla niego jednego...

> W przeciwieństwie do ludzi, którzy używają takich knotów jak OE?
> Jasne "file://", "Odp:", brak "-- " i sygnaturka nad cytatem są wielce
> postępowe...

Unicode, HTML to są rzeczy postępowe... To co wymieniłeś powyżej to
namiastki, żałosne starocie z czasów, gdy nie było mowy o HTML czy unicode.

Powiedz mi, jaki jest sens w pielegnowaniu starego, nikomu dzis niepotrzebnego
standardu quoted-printable? No jaki? Przeciez zarówno poczta jak i news
chodzi doskonale w trybie 8 bit i quoted-printable mozna po prostu skreslic!