Re: Polskie czcionki na HP DJ420

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 16:35:48 MET DST

Albert wrote:
> Moze ktos ma jakis prosty sposob (programik jakis, czy cos), zeby aplikacje
> dosowe w windowsie drukowaly na HP DJ420 polskie czcionki w mazovii albo
> latinie ?
> Mam szczegolnie problem z Subiektem.

Hej :)
Nie wiem, jak jest to w przypadku HP420, bo niektore drukarki maja na
dyskietkach panel sterujacy dla DOS, gdzie mozna m.in. ustalic strone
kodowa wydrukow. Jezeli do Twojej czegos takiego nie dolaczyli, to ja
mam taki malutki programik sluzacy do ustawiania strony kodowej w
drukarkach HP - sam nie uzywalem, ale znajomy i owszem (na HP400) i u
niego to chodzilo - jakby co, to zapraszam na priv. Mozesz tez wylaczyc
buforowanie wydrukow MS-DOS w ustawieniach drukarki (ustawienia
buforowania), to tez ma znaczenie gdy wydruk idzie w innej stronie
kodowej niz Windows 1250.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl