Re: Quoted-printable i zapobieganie złośliwościom...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 15:07:13 MET DST

Pewnego dnia, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> na pl.comp.pecet
napisał(a):

> z tym bledem.
>Oczywiście to dobra rada, ale w między czasie próbuję prosić
>Wojciecha, aby powstrzymał sie od kodowania qu-pe gdy nie musi.

Wojtek chocby stanal na glowie NIE MOZE w swojej wersji programu tego
zrobic. Mam nadzieje, ze teraz dotarlo to do Ciebie - sam juz o tym
pisal wczesniej a teraz nie bedzie sie powtarzal bo dal EOT. Ja rowniez.
EOT.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D