Re: drukarki HP

Autor: Hellspawn (hellspawn_at_rojca.net)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 14:57:54 MET DST

Jest cos takiego i sie nazywa "Refil" , napelniasz sobie pojemniczek
przez strzykaweczke dostarczona prze producenta refilow :))
refil czarno-bialy kosztuje 20 zeta a kolorowy gdzies kolo 40
do 610 sa bo ja mam 610 i wlasnie juz pare razy z refila korzystalem
co do drukarki to jesli potrzebujesz drukare tylko do tekstow i raz na ruski
rok
do jakiejs malo wymagajacej oka grafiki to 610 powinna styknac.
I moim skromnym zdaniem jest najlepsza z najtanszych.
Przede wszystkim nie musisz sie meczyc z polska czcionka.
Podkreslam moim zdaniem, pewnie sie trafia na tej grupie osoby co bede
zachwalac lexmarka ale to tez bedzie ich zdanie :)