Re: Odp: Odp: Propozycja nazwy dla komputera przenosnego - KLAPTOP

Autor: Tomasz Gršdzki (jasam_at_z.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 14:52:40 MET DST

On Sun, 11 Jun 2000 11:49:21 GMT, pk <p.krul_at_conat.com> wrote:

>dobra, dobra, juz cie *plonk*uje.
>na pozegnanie powiem, ze twoj rewelacyjny
>neologizm kojarzy mi sie najpredzej z deska w kiblu.
>proponuje poprawke na KLOP-TOP.
>i o czym chcesz dyskutowac z Rada Jezyka POLSKIEGO?
>twoj pomysl z jezykiem polskim ma tyle wspolnego,
>co woda sodowa lub kostki lodu z Chateau Margeaux '82.
>milych wrazen z podrozy w przestworzach killfile
>zyczy
>pk

To bylo dobre :)
Jak tak czytam posty Experta (tfu, Dariusza ;)) to zastanawiam sie, czy te jego genialne pomysly sa
na serio, czy tez moze spedza cale dnie wymyslajac najwieksze absurdy, a pozniej sprawdza jakie
wrazenie wywra na grupowiczach.
A moze on jest psychologiem lub socjologiem i pisze jakis doktorat na temat "wplyw systematycznie
aplikowanych chorych pomyslow na zachowania czlonkow spolecznosci internetowej", albo cos w tym
stylu...

Mimo wszystko nie plonkuje, bo jakze nudny bylby Internet bez Experta... :)

Pozdrawiam

--
Tomasz Gršdzki, e-mail: jasam_at_z.pl, tel.: 0602-237-557
WWW 1: Tworzenie albumów foto na CD: http://www.skany.prv.pl