Odp: UPS BackUPC APC kabel interface'u

Autor: warren (eagl_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 02:18:33 MET DST

Piotr Tomczyk wrote:
> Witam!
> Mam pytanko: jak podlaczyc APC BackUPS 400 do kompa? Czym sie rozni zwykly
> przedluzacz do RS od kabla APC? Na przedluzaczu (kabelek od jedenj strony
> meski od drugiej zenski) nie chodzi, a w instrukcji pisza zeby uzywac
tylko
> orginalnych kabli! Z gory dziekuje!

Oni robia jakis trick z tymi kablami - jak sie ma oryginalny,
to mozna obmierzyc. U mnie w robocie, jakis rok temu jeden taki
bawil sie w badacza i twierdzil ze wie co oni majstruja przy
tych kablach. Mnie to nie bardzo interesowalo, ale moge go
zapytac co jeszcze pamieta.

Fakt! majstruja i to nie byle jak. Kumpel w serwisie przy mnie mierzyl taki
kabelek , zmierzyl , zrobil i co , i nic faktem jednak jest , ze opieral sie
jedynie na rezystancji a nie znal pojemnosci (ciut slaby miernik) sprawa
rozwiazala sie na Wolumenie . Ale nie sadze zeby wwalali tam scalaka...Gwoli
scislosci wtyki sa pozalewane, tak wiec nie mam pewnosci.

Pozdrowienia eagl_at_poczta.wp.pl