Help me!!!!!!!

Autor: Maciek Majewski (maciek_at_dacpol.com.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 12:14:40 MET DST

Prosze Was bardzo,
pomozcie mi bo nie wiem co mam zrobic z ta cholerna plyta!!! Mam A-trenda -
nowka sztuka - i nie chce mi sie wylanczac kiedy zamykam system. Problem w
tym ze probowalem roznych rzeczy i raz sie wylaczy bez pokazania komunikatu
"zamykanie systemu windows", ale najczesciej pokazuje komunikat i stoi w
miejscu!!
Co mam zrobic? Moze macie jakies pomysly??

Dzieki serdeczne

--
Maciek
e-mail: maciek.majewski_at_idea.net.pl