Re: "Color Active" a TFT.

Autor: Adam Bogusz (adamb_at_elesdi.com.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 22:08:14 MET DST

Pawel Sawicki napisał(a) w wiadomości: <8i84ai$8oq$1_at_cave.imm.org.pl>...
>Witam.
>Czy moglby mi ktos odpowiedziec na takie banalne pytanko. Otoz czym sie tak
>naprawde rozni matryca "Color Active" od TFT. Mam zamiar kupic notebook i
tak
>sie zastanawiam, bo niby z "Color Active" sa drozsze, ale z tego co wiem
TFT
>i tak daje wysatrczajaco dobre rezultaty, nawet w grach 3D. W miare
mozliwosci
>prosze o szybka odpowiedz, zawierajaca podstawowe za i przeciw, bez zbyt
duzej
>ilosci danych technicznych :). To na tyle.

Witam.
Jeżeli dobrze mi się wydaje, to TFT jest matrycą pasywną, czyli widać co na
niej jest patrząc na nią bezpośrednio z przodu. Natomiast na matryce aktywne
(Color Active) można patrzeć z boku z dowolnego kąta i widać na niej
wszystko.
Pozdrawiam