Odp: Teleport Pro - jaka DOBRA alternatywa ???

Autor: Henry(k) (Henryk_K_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 21:29:34 MET DST

Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10006141205310.5140-100000_at_irys.stanpol.com.pl...
> On Wed, 14 Jun 2000, Henry(k) wrote:
>
> +Witam.
> +Teleport to fajne narzędzie, ale przy ściąganiu ze strony
> +dużej liczby plików binarnych wali w nich błędy
> +(mimo, że mam stałe łącze 2MBit).
>
> Znany jest ci poziom błędów na łączu ?

Nie, ale jest to bezpośrednie łącze z serwera TP S.A.

> Bo ja widziałem kiedyś obliczenia nt. poziomu zabezpieczeń
> np. protokołu TCP+FTP. Wynikało z nich niezbicie, że jest
> on na tyle podły iż przy kilku procentach przekłamanych
> ramek IP zbiór kilkumegabajtowy *powinien* mieć błędy.
> Niestety :]

I ma, praktycznie 90% plików powyżej 1MB to pady przy
większym natężeniu ruchu. Poniżej 300kB około 5%.

> Powyżej zacząłem od "tłumaczenia się", bo zazwyczaj
> po "błędy w FTP" ktoś mnie szkoli, że "tam są sumy
> kontrolne" -:>

I co z nimi ??

> Owszem - są; żeby zostać w tematyce grupy (AFAIK
> to jest N.T.G. !) ostatnio oglądałem wyniki ATA_INFO
> (http://darek.tele.pw.edu.pl/ide.htm) ujrzałem:
> 1-gig seagate: - bajtów CRC per sektor: 4
> 4-gig quantum: - bajtów CRC per sektor: 22
>
> Bez uwag.
>
> +Po zciągnięciu 400 dokumentów PDF, 1/4 jest skopana
>
> A próbowałeś zapuścić *naraz* (równolegle) 10 transferów
> kilkumegowych pliczków ? (błędy mogą się pojawiać tylko
> przy dużym obciążęniu).

10 jednego pliku czy 10 dziesięciu różnych - tak działa TeleportPro.

> Jeśli masz wtedy błędy... zmień protokół ;] na inny
> niż TCP/IP :(

W Teleport Pro ??? A jak dostanę się na stronę WWW
za pomocą IPXa

> +Poradźcie mi, coś co jest pewne.
>
> Może (*może*) nie być takiego.

Może jednak.