co jest z cdromem?

Autor: Vibe (vibe_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 20:09:25 MET DST

Hello!

Ostatnio wariuje mi cdrom. Objawia sie to nastepujaco - po włożeniu
płytki cdik zakręci niš troche i za chwile pojawia sie niebieski ekran
(niedozwolona instrukcja w CDFS VxD cośtam...), albo w ogóle rebootuje
sie bez pytania.Co dziwne, czasami zdarza sie ze działa jakby
prawidłowo, ale to nie trwa długo.
Przeinstalowałem W98, bo i tak musiałem, sprawdziłem wszystkie kable i
złšcza... Sprawdziłem cdka w innym komputerze i wszystko wydaje sie byc
ok...
Skończyły mi sie juz pomysły, może ktoś coś poradzi???