cd + cdrw + win2k = klopot

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 19:07:22 MET DST

Zainstalowalem sobie w2k i wszystko bylo ok do momentu, w ktorym
zachcialo mi sie Adaptec Ease CD Creatora. Zainstalowal sie ok, upgrade do
wersji 4.01 rowniez bez przeszkod, wiec zaczalem kopiowac plytke. Zaciela
sie oczywiscie w polowie i jedyne co sie dalo to kill taska i jednego
procesu. Standard, ale po restarcie okazalo sie, ze w POST-cie nie widac
zgloszen cd i cdrw, a sam system oczywiscie nie widzi ich tez. Wlazlem do
BIOS-a, a tam sajgon. Bylo przedtem tak:

1. PM - HDD0
2. PS - CD
3. SM - HDD1
4. SS - CDRW
A teraz jest tak:
1. PM - HDD0
2. PS - none
3. SM - HDD1
4. SS - none

Ustawienie na sztywno nic nie daje, w czasie wykrywania zatrzymuje sie na
dluzszy czas i jedzie dalej bez efektu, system urzadzen nie widzi,
odinstalowanie adapteca nic nie daje. Plyta Intel SE440BX-2, bios najnowszy
(wersja 16), 2 x 64 MB SDRAM PC100, PIII 600, sieciowa Intela, muzyczna
ALS200 (nie dziala z braku sterownikow do w2k).
CD mozna otworzyc, a cdrw (yamaha 4,4,16) zaciela sie z niedopalona plytka i
nawet sie nie otwiera.

Ktos moze poratuje jakas rada, bo mi braklo pomyslow poza uzyciem sily
fizycznej.

Tomek