Re: VGA na RGB lub karta RGB

Autor: Jasiek (jotke_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 17:42:57 MET DST

To jest jasne jeżeli masz urządzenie z pięcioma gniazdami BNC, a więc
wydzielonymi wejściami sygnałów synchro...
Ja pisałem o sytuacji gdy masz urządzenia RGB (stosowane np. do dziś przy
wizualizacji w przemyśle), a więc trzy wejścia BNC i np. zielony jest
modulowany synchro (czy jakoś tak :))) )
W tej sytuacji posluzenie sie wspomnianym kabelkiem nic nie da! Po
podlaczeniu sygnalow RGB tym kabelkiem nie uzyskam synchronizacji!!!