Cd-rom

Autor: Rusi (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 14:08:19 MET DST

Witam
    Chodzi mi o jakis programik ,albo wpis.reg czy cos tam. ,ktory nie
pozwala zbyt szybko cd-rom-owi zasypiac
.Cd-rom ASUS X40 po kilku minutach plytka przestaje sie krecic !
Szczegolnie w grach jest to denerwujace ! No i potem... zanim zalapie
...to...nawet Saleta czy jakis inny Tiger Michal nie dalby rady :o))
    Wiem ,ze sie powtarzam ,bo wczesniej gdzies o tym czytalem na grupie
(problem
dotyczyl chyba jakiegos samsunga ), ale naprawde w takim natloku postow to
trudno znalezc :-( .
A przegladalem juz ze 3 x . Albo jam slepy ,albo Outllok
tepy . Takze bardzo plis o help :

Pozdrawiam